Sunday, April 12, 2009

Kita tidak mahu kehilangan P


Dalam banyak banyak isu nampaknya isu pemuda juga yang hangat diperkatakan , mengapa Pergerakan ini menjadi perbualan kebanyakan bloggers dan juga penganalisis politik. Semenjak pemilihan sehinggalah keputusan telah diumumkan dan sah sudah Khairy Jamaluddin adalah Ketua Pemuda UMNO , tetapi isu ini tetap dibangkitkan lagi.

Senarai saf saf yang DS Najib yang dikatakan yang telah insaf sudah pun dihidangkan oleh orang-orang tertentu mengikut cita rasa nya dan DS Najib telah pun merasa hidangan yang dihidangkan dan telah mengangkat ibu jari nya ...ermmmmm sedapnya. Inilah hidangan yang DS Najib pinta, walauapun DS Najib meminta rakyat yang menghidangkan Saf Saf berkenaan tetapi Saf Saf yang dihidang oleh rakyat telah di hijack sebelum sampai Putrajaya oleh orang yang kelihatan sentiasa memagar Najib semenjak beliau menjadi Perdana Menteri. Hari hari orang ini bercakap dan bercakap lebih dari PM bercakap. Bila kita tanya PM orang ini akan bercakap - Lihat ini dia bercakap lagi. Macam dah kompius , siapa PM?

Adakala kita rasakan kita kehilangan DS Najib semenjak dia menjadi Perdana Menteri , kita hanya nampak bayang-bayang dia dilindungi oleh orang ini dan juga Timbalan nya.Apa kata bloggers lain mengenai isu Khairy ini. sememangnya Khairy bukan lah fokus kita tetapi isunya semakin hari semakin hangat dan semakin ramai yang mahu mengetahui tentang diri nya.

Kembali ke laman asal

No comments:

Post a Comment